יום שני, 7 באפריל 2008

בשמלה לבנה ושתי צמות

בשבוע שעבר עשינו סיבוב ראשון של חיפוש בגדים וטבעות. למרות פיתויי העיר הגדולה, ושירי ההלל של בנות פורום חתונות (ובני, כן כן, גם בנים בפורום) לכל סלון כלות, מעצב בגדי גברים וחנות תכשיטים ברחוב דיזנגוף, החלטנו לנסות קודם כאן, קרוב לבית. אחרי סיבוב ארוך ודי מייגע שהתחיל בקינג ג'ורג', המשיך בנחלת שבעה והסתיים בקניון החדש בממילא, אמנם יצאנו בידיים ריקות, אבל כבר סימנו שמלה פוטנציאלית, הבנו טוב יותר אילו חליפות מתאימות לשאול ואפילו ראינו טבעות ממש נחמדות (אבל יקרות).

פשוט מתסכל, התלות הזו בתל אביב, ומגוון מצומצם יחסית בירושלים. זה פשוט שילוב של ריבוי דתיים, עם עודף שמרנים, וחוסר מודעות שיווקית. בשיטוטי הרבים באינטרנט שמתי לב שלעסקים ירושלמים כמעט ואין אתרי אינטרנט, ואם כבר יש כאלה, די קשה למצוא אותם. אז נכון, אין הרבה חילונים, שמחפשים משהו קצת אחר מהמקובל, אבל יש איזה שנים שלושה, אז לא כדאי כבר להשקיע קצת?

אז "תל אביב, הנה אני בא" (כלומר אנחנו). נכתת רגלינו לאורך דיזנגוף ונרגיש כמו כולם.

מזל שעוד לא קיץ, אחרת זה באמת היה סיוט מושלם.

3 תגובות:

אנונימי אמר/ה...

המלצה ירושלמית- "חדר משלך" בעמק רפאים.
תחסכי את הטיול לדיזנגוף...

נירית ושאול אמר/ה...

האמת שבדיוק נתקלתי בזה אתמול בפורום חתונות. אז אני אבדוק את זה בהחלט. אבל נדמה לי שבקניון ממילא יש גם חנות בשם הזה - סניף נוסף אולי? ושם לא מצאתי משהו מעניין.

אנונימי אמר/ה...

הסניף בממילא פחות מוצלח.
בעמק רפאים יש מוכרת מתוקה מאוד ויש גם כמה שמלות כלה להשכרה (לא זולות) וגם את האפשרות לקחת דגם של שמלה רגילה ולהזמין בלבן, שזה מה שאני עשיתי.
נראה לי שאת השמלה שלי ראית בתפוז...
ואגב, מזל טוב גם לחתן וד"ש מהעבר הרחוק מאוד.